Monday 14 May 2012

More polishes from France?!

Nu er jeg kommet hjem fra Frankrig, men jeg kom faktisk til at købe et par lakker mere. Jeg ved godt, at det så er virkelig mange lakker, men de var bare så fine! Skal vi se lidt på dem?


Først fandt jeg disse fire lakker fra Catrice i Schlecker. Den første hedder "King Of Greens" og er græsgrøn lak med grønt shimmer. Shimmeret er så fint, at lakker næsten er metallisk. Nummer to, "Dirty Berry", er min yndlingslak ud af disse fire; en støvet lyselilla. Jeg troede, den var fyldt med sølvshimmer, men jeg kan se på andres swatches, at det faktisk er holografisk shimmer! Nu glæder jeg mig endnu mere til at prøve den. Den tredje er en lysegrøn lak med noget grøn shimmer, som muligvis er det samme som i "King Of Greens". Den hedder "Sold Out For Ever". Den sidste lak hedder "Hip Queens Wear Blue Jeans", og den er støvet mørk blå-grå lak med en smule blå glimmer. Den er rigtig fin på en meget afdæmpet måde.

These polishes are by Catrice and I got them at Schlecker. The first one is "King Of Greens" and it's a gorgeous grass green with so much green shimmer it's almost got a metallic finish. The second one is my favorite of the bunch, "Dirty Berry". It's a soft dusty purple with what I thought was silver shimmer, but turned out to be holographic shimmer. The third polish is "Sold Out For Ever": a light green polish with green shimmer (the same as in "King Of Greens?). The last one is called "Hip Queens Wear Blue Jeans" and it's a dusty greyish blue with some very subtle blue glitter.


Disse lakker er også købt i Schlecker, og de er fra Schleckers eget mærke Basic. Jeg tror, en af dem, har fået et forkert klistermærke på, for ellers hedder den første "471", mens navnet på de to andre er "461". Nå, men den første er i hvert fald en svagt lyserød base med sølvfarvede glass flecks. Den anden neglelak er en svagt lilla base med svagt lilla glass flecks. Den tredje og sidste lak er min yndlings af disse. Den har en gennemsigtig base og er ellers pakket med guldfarvede glass flecks.

These polishes are also from Schlecker. They're even from Schleckers' own brand, Basic. I think one of these got marked incorrectly as the pink one is called "471" while both the purple and the white one is called "461". Anyway. The first one is a sheer pink base with silver glass flecks, and the second one is a sheer purple base with very soft lilac glass flecks. The last one is really gorgeous; it's a sheer base with golden glass flecks. They're all super pretty!


Til sidst fandt jeg disse fra et fransk mærke ved navn Miss Cop. De to første er fra en kollektion ved navn "Les Blue Jeans". Den første hedder så "Nº03", og den anden hedder så "Nº04". "Nº03" er en meget gennemsigtig lak med en støvet blå base og blålige og sølvfarvede glass flecks - måske med et hint af lilla? "Nº04" er en lys blålig lilla - lidt á la farven på en forglemmigej med sølvfarvede glass flecks. De tre andre lakker er fra en anden kollektion, som hedder "Les Pearl & Pop". De har præcis de samme sølvfavede glass flecks som "Nº04" fra "Les Blue Jeans". Der var tre farver mere i kollektionen her: en gul, en orange og en hvid. Jeg overvejede længe, om jeg også skulle have den hvide, men jeg går i virkeligheden ikke meget med hvid neglelak. Den første her på billedet er "Nº05", som er en smuk lyseblå. Den næste er "Nº06", som er en fint mintgrøn. Den sidste er "Nº02", og det er en virkelig smuk lyserød lak. Jeg faldt fuldstændig for disse lakker. Er de ikke bare smukke?

Finally I happened upon these beauties by the French brand Miss Cop. The first two are from a collection called "Les Blue Jeans"; the first one is called "Nº03" and the second one "Nº04". "Nº03" is a sheer polish with a dusty blue base and blueish and silver glass flecks. "Nº04" is a light blueish purple reminiscent of the colour of a Forget-me-not and it's packed with silver glass flecks. The three other polishes are from another collection called "Les Pearl & Pop" and they've got the same formulation as "Nº04" with the same silver glass flecks. There were three more colours in the collection: a yellow, an orange and a white. I really considered getting the white one, too, but I actually don't wear a lot of white polish. Anyway. The first one is "Nº05", a gorgeous light blue. The second one, "Nº06", is a lovely mint green and the last one, "Nº02", is the most perfect shade of pink. I just love these polishes and I can't wait to try them on!



Yes, yes. I know. When adding these to the polishes from the last post it's A LOT of polish. But they're so pretty! And I'm back home now, so I won't be buying any more right now. It's just so exciting when you find brands that you can't find at home or maybe haven't even heard of before, right?


What do you think of my new polishes? Are you as big a fan of glass flecks as I am?

Love,
Sophie Amalie

No comments:

Post a Comment