Sunday 27 May 2012

Swatch: Nº02


Det her er en af de lakker, jeg købte i Frankrig. Denne købte jeg i Cannes, og den er fra det franske mærke Miss Cop. Den er super fin og piget, og den er næsten dækkende i ét lag (selvom jeg har to på her). Det er en lyserød cremebase med masser af sølvfarvede glass flecks, hvilket er en kombination, som jeg ikke har set før. Til gengæld er kvaliteten virkelig dårlig. Den begyndte at skalle af allerede første dag, og på anden dagen var jeg nødt til at fjerne den igen. Og det var altså med min sædvanlige under- og overlak fra Sally Hansen. Derudover var den heller ikke helt hurtig til at tørre.






This is one the polishes I brought home with me from Cannes, France. It's from a French brand called Miss Cop, and it's super pretty and girly. The base is a pink creme and it's filled with silver glass felcks. You could definently get away with a single coat, but I'm wearing two here. The quality however was terrible. It took forever for it to dry and it starting chipping during day one. By day two the chipping was so bad I had to take off. This was in spite of my regular Sally Hansen base and top coat.

Do you think it's worth the trouble?

Love,
Sophie Amalie

No comments:

Post a Comment