Wednesday 18 April 2012

News: Guess Who's Baaack?!

I dag har jeg nogen helt fantastisk nyheder til jer! For cirka en måned siden skrev GOSH på deres (italienske?) Facebook at GOSH's meget berømte neglelak "Holographic" ville vende tilbage her til sommer. Derudover har indehaveren af bloggen Doktor S Fierceness kontaktet GOSH per e-mail, og de bekræftede også dette. "Holographic" bliver relanceret til september! Det er jo helt fantastisk. Så kan jeg købe en ekstra og holde op med at have dårlig samvittighed, når jeg bruger af den, jeg har. Alle der missede den første gang, kan endelig få fat på en. Glæder du dig ikke bare helt vildt?!
PS: Ingen af disse to billeder viser helt rigtigt, hvordan denne lak ser ud i virkeligheden. Jeg skal nok lave et ordentligt indlæg med ordentlige billeder af denne helt fantastiske lak.


Today I'm going to share some fabulous news with you guys! About a month ago GOSH wrote on their (perhaps italian) Facebook that GOSH's very famous nail polish "Holographic" would be making a comeback this summer. Now I've read on that the blogger behind Doktor S Fierceness sent an e-mail to GOSH who confirmed that the relaunch of "Holographic" will be happening this September. I'm so excited!

PS: Neither of these photos really show what this polish actually looks like. I promise I will make a proper post with proper pictures to really show you the gorgeousness of this fabulous polish.




Will you be grabbing a "Holographic" or two this september? I know I will!

Love,
Sophie Amalie

No comments:

Post a Comment