Sunday 8 April 2012

Today's Mani: Royal Purple + Hannah Pinktana


Det her er en kombination af to af mine yndlingsneglelakker, nemlig E.L.F. "Royal Purple" og Wet 'n Wild "Hannah Pinktana". "Royal Purple" er en fantastisk lilla lak med en magenta undertone og pink, blå og sølvfarvet shimmer. Den er SÅ smuk! Og jeg har fået en del komplimenter for den, når jeg har haft den på. Den er let nok at lægge på, men den er en eeeeeeeeeeeevighed om at tørre. Selv med Sally Hansen "Insta-Dri Anti-Chip Top Coat", som jeg også har på her. På grund af tørretiden, fik jeg et hak i lakken på lillefingeren.

"Hannah Pinktana" er en pink jellybase fuld en masse småt holografisk glimmer. Den er enormt smuk, men også meget gennemsigtig. Da jeg havde den på alene, skulle der en 4-5 lag til, før den dækkede. Derfor ville jeg prøve at lægge den over en anden farve, og valget faldt så på "Royal Purple". Jeg synes, det er en helt vildt flot kombination, og jeg kunne slet ikke holde op med at se på mine negle. Jeg synes især, den holografiske glimmer tager sig godt ude i skæret fra gadelamperne om aftenen. Der er den næsten smukkere end i sollys.

Det her er et lag Sally Hansen basecoat, tre lag "Royal Purple", et lag "Hannah Pinktana" and a final layer of Sally Hansen topcoat.

"Royal Purple" er købt hos E.L.F..
"Hannah Pinktana" er købt i Føtex. 


Her kan du se, hvordan lakken ser ud i naturligt lys på en regnvejrsdag; det ligner bare en lilla lak med sølvglimmer. 

Here you can see what the polish looks like in natural light on a rainy day. Like a purple polish with a bunch of silver glitter.  




This is a combination of two of my favorite polishes, E.L.F. "Royal Purple" and Wet 'n Wild "Hannah Pinktana". "Royal Purple" is an amazing purple shimmer polish with a magenta base. It's very beautiful and I've recieved quite a lot of compliments for it on it's own. Appliance is easy. Here I'm wearing a layer of Sally Hansen basecoat, three coats of "Royal Purple", one layer of "Hannah Pinktana" and finally a layer of Sally Hansen "Insta-Dri Anti-Chip Top Coat". However, even with a quick-drying topcoat this took forever to dry, which is why I have a dent in the polish on my pinky.

"Hannah Pinktana" has a pink jellybase and is full of tiny holographic glitter. It's extremely beautiful, but it's also very sheer. It needs 4-5 coats to be opaque, which is why I wanted to try layering it over some other colour. I really like this combo and I couldn't stop starring at my nails all day. Have you ever looked at holographic glitter in the evening underneath a street light? It looks amazing, even more so than in sunlight.

"Royal Purple" was bought at E.L.F.
"Hannah Pinktana" was bought at Føtex, a Danish supermarket.



What do you think of this combo? Are you as infatuated by this as I am?


Love,
Sophie Amalie

No comments:

Post a Comment